zmień kontrast
powiększ czcionkę
pomniejsz czcionkę
deklaracja dostępności
uproszczona wersja
Kadencja 2024 - 2029
Kadencja 2018 - 2023
Kadencja 2014 - 2018
Rada Miejska w Sulęcinie
V Sesja w dniu 26 lipca 2024, godz. 14:00
w sala konferencyjna Urzędu Miejskiego w Sulęcinie
Posiedzenia
Interpelacje i zapytania
Głosowania
Rejestr uchwał
Transmisje z obrad
Rada Miejska w Sulęcinie
Lista obecności na posiedzeniu
Krystian Bielecki
Obecny
Grzegorz Czuczak
Obecny
Tadeusz Domaszewicz
Obecny
Bożena Dudarz
Obecna
Karol Kołodziej
Obecny
Mikołaj Konopko
Obecny
Eliasz Kowalew
Obecny
Wojciech Lewandowski
Obecny
Agnieszka Lipska
Obecna
Marek Lipski
Obecny
Stanisław Przybylski
Obecny
Paweł Sobczak
Obecny
Jakub Witek
Obecny
Anna Wyczachowska
Obecna
Jerzy Wysoczański
Obecny
Porządek obrad
14:05
1.
Otwarcie V sesji.
14:09
2.
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie ustalenia maksymalnej liczby zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz zasad usytuowania miejsc sprzedaży napojów alkoholowych na terenie Gminy Sulęcin.
Projekt uchwały - zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych.pdf (0,42MB)
Głosowanie jawne
(Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie ustalenia maksymalnej...)
14:20
3.
Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzania planu ogólnego gminy Sulęcin.
Projekt uchwała intencyjna.pdf (0,43MB)
Głosowanie jawne
(Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzania planu ogólneg...)
15:03
4.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej na rok 2024.
Uchwała w sprawie zmiany uchwały budżetowej na rok 2024 z 26.07.2024 - projekt.pdf (0,78MB)
Głosowanie jawne
(Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej na rok 2024.)
15:10
5.
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy na lata 2024 – 2036.
Projekt Uchwały zmieniająca uchwałę w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy na lata 2024-2036 z 26.07.24.pdf (3,71MB)
Głosowanie jawne
(Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia Wieloletnie...)
15:11
6.
Zamknięcie V sesji.